2024-10-29 16:14:34

Projekt "Obnovljivi izvori energije"

Prenosimo vam informacije o novom eko-projektu naše Škole.

Projekt: Obnovljivi izvori energije

Nositelji:učenici 5. i 6. razreda, učitelji biologije, fizike i informatike

Ciljevi:

Upoznati učenike s oblicima i izvorima energije te važnošću energije u svakodnevnom životu. Uočiti razliku između fosilnih i obnovljivih izvora energije. Motivirati učenike da više pozornosti posvete energetskoj učinkovitosti.

Stvoriti temelje za učenje djece na području ekologije i dobiti konkretan uvid u mogućnost svog djelovanja.

Odgojno-obrazovni ishodi:

Učenici razlikuju najvažnije izvore i oblike energije i raspravljaju o njihovu utjecaju na život na Zemlji

Učenici tumače uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnog istraživanja

Aktivnosti u projektu:

Analizirati utjecaj neumjerene potrošnje električne energije (5. i 6 razred).

Demonstrirati pretvorbu energije uz objašnjenje primjera prijenosa energije (učitelj fizike i informatike, ravnatelj, računovotkinja).

Bilježiti i prikazati rezultate mjerenja proizvedene električne energije u postavljenim solarnim panelima (5. i 6. razred).

Usporediti potrošnju i iznose za ele. energiju prije i poslije uključivanja solarne elektrane (računovotkinja, 6. razreda).

Razvijati kreativnost, logičko zaključivanje, sposobnosti za rad u timu i znatiželju za nove tehnologije.

Opis:

Provedbom ekoloških projekata, planirali smo i konačno ostvarili bolju energetsku učinkovitost. Postavljanjem termoizolacije i fasade na školi a sada i ugradnjom solarnih panela, ostvarili smo dobre preduvjete za uštedom energije.

Ekopatrole 5. i 6. razreda kroz ovu godinu pratit će potrošnju ele. energije. Uključivanjem solarne elektrane bilježit će na mjesečnoj razini koji postotak potrošnje uspijevamo realizirati samostalno iz obnovljivih izvora.

Po završetku istraživanja prezentirat će rezultate u školi i MO.

Kroz ovaj se projekt poticala  spoznaja i senzibilizacija učenika za zdrav okoliš i cirkularnu ekonomiju.

Učenici će svojim sudjelovanjem u istraživanju  zadovoljili potrebu za samostalnošću i razviti pozitivnu sliku o sebi i svom sudjelovanju, povezati školu i obitelji te upoznali širu društvenu zajednicu o potrebi za energetskoj učinkovitosti..  Briga za prirodu djeci je postaje način razmišljanja i ponašanja.

Na ovaj način uklopili smo znanje i aktivnosti iz projekta "Misli zeleno, budi promjena" koji se u ovoj školskoj godini nastavlja s učenicima mlađih razreda.

Voditeljica: Anka Molnar prof.


Osnovna škola "Vladimir Gortan" Rijeka