2024-10-20 15:01:47
Obilježavanje Nacionalnog Tjedna školskog doručka (od 14. do 18. listopada 2024.)I ove godine raznim aktivnostima uključili smo se u obilježavanje Dana kruha i Tjedna zdravog doručka.
Nacionalni Tjedan školskog doručka, svake nas godine podsjeća na važnost nutritivno bogatog obroka u školi, ali i slavi sve one koji svakodnevno sudjeluju u školskom doručku: one koji ga planiraju i osmišljavaju, one koji ga pripremaju i naravno one koji ga s radošću konzumiraju.
Tema "Doručak za pet" prigodno je odabrana jer se nacionalni Tjedan školskog doručka obilježava već petu godinu, ali ima osim slavljeničke ima i edukativnu svrhu, a to je promicanje konzumacije barem pet porcija voća i povrća dnevno. Za očuvanje zdravlja preporuka je pojesti najmanje pet porcija različitog voća i/ ili povrća dnevno (primjer: tri porcije povrća i dvije porcije voća; porcija je količina koja stane u našu šaku) što u Hrvatskoj, prema CroCOSI istraživanju iz 2021./2022. čini tek 3,1 % učenika u dobi od 8 godina.
U našoj školi obilježili smo Tjedan školskog doručka različitim i zanimljivim aktivnostima koje možete vidjeti u nastavku.
ŠKOLSKA MARENDA
Naše tete kuharice su pripremile bogat švedski stol sa zdravim namirnicama i tako pokazale kako bi trebao izgledati zdrav doručak.
1.a i 1.b razred:
2.a razred:
3.a razred:
Učenici 3. b razreda obilježili su u utorak, 15.listopada 2024. Tjedan zdravog doručka.
Učenici su, uz pomoć roditelja, izradili razne krušne proizvode.
Naučili što je sve potrebno za izradu kruha, slanih i slatkih proizvoda. Naučili da se kruh smatra svakodnevnom i nezamjenjivom namirnicom koja je othranila generacije težaka, mornara, drvosječa, putnika i vojnika. Danas o kruhu našem svagdašnjem govorimo o namirnici svrstanoj u skupinu žitarica i proizvoda koji povoljno utječu na naše zdravlje i smatra se zdravom namirnicom.
Učenici su se sladili i pozvali svoje prijatelje iz 3.a razreda te zajedno blagovali. Sreća i radost vidi se na njihovim licima.
4.a razred obilježio je Dane kruha izložbom i zajedničkim blagovanjem pekarskih proizvoda koje su učenici donijeli. Kroz razgovor s učiteljicom istaknuli su važnost zahvalnosti za plodove zemlje.
|