Poštovani roditelji, učitelji i učenici,
s veseljem vas obavještavamo da smo uspješno započeli provedbu projekta KaDAR, koji je financiran iz Javnog poziva za sufinanciranje projekata rada s darovitim učenicima u osnovnim i srednjim školama u školskoj godini 2023./2024. Ministarstva znanosti i obrazovanja.
U srijedu, 7. veljače, održan je prvi sastanak stručnog tima koji čine ravnatelj Venelin Mehić, pedagoginja Mirjana Vežnaver, te učitelji dr. sc. Sonja Ivić, Dinko Benčić, Matej Plavček i Antonia Ćurić. Ovaj stručni tim posvećen je uspješnoj implementaciji projekta te pružanju podrške učenicima u razvoju kreativnih talenata i tehničkih vještina u području video produkcije.
Projekt KaDAR predstavlja integrirani dio našeg odgojno-obrazovnog programa "Sova", namijenjenog darovitim i potencijalno darovitim učenicima 4. i 5. razreda. Cilj projekta je potaknuti razvoj kreativnih talenata, poticati tehničke vještine te potaknuti suradnju i timski rad među našim učenicima.
Očekujemo da će projekt donijeti pozitivne rezultate, uključujući razvoj vještina u video produkciji, unapređenje kreativnosti i izražavanja, poticanje suradnje i timskog rada te povećanje samopouzdanja učenika. Projekt KaDAR ne samo da pruža priliku za izražavanje kreativnosti, već i doprinosi obogaćivanju obrazovnog iskustva naših učenika.
Molimo vas da pratite naše aktivnosti na školskim stranicama kako biste bili u tijeku s novostima i uspjesima našeg tima. Zahvaljujemo vam na podršci i veselimo se zajedničkom putovanju kroz svijet video produkcije!
Učenici naše škole istražuju energiju u svakodnevnom životu!
Dragi učenici, roditelji i nastavnici,
s ponosom objavljujemo rezultate našeg najnovijeg istraživanja energije koje su proveli naši učenici tijekom proteklih tjedana. Kroz niz interaktivnih aktivnosti, naši mladi istraživači su otkrivali tajne energije koja nas okružuje.
Tijekom 24. i 30. travnja, grupa projekta KaDar sudjelovala je u "Znanstvenom blockbusteru", programu koji je obogatio njihovo znanje o energiji. Kroz demonstracije, eksperimente i razmjenu ideja, učenici su se upoznali s raznim aspektima energije, od njezinih izvora i oblika do njezine uporabe u svakodnevnom životu. Kroz niz interaktivnih aktivnosti i eksperimenata, učenici su stekli praktično iskustvo i razvili kritičko razmišljanje o ulozi energije u našem svijetu. Učenici su se kroz brainstorming sesiju s članovima Centra za poticanje darovitosti bavili raznim izvorima i oblicima energije, a zatim su sudjelovali u demonstraciji jednostavnih znanstvenih eksperimenata. Također su sami provodili pokuse kako bi istražili različite oblike energije i principe pretvorbe energije.
(fotogalerija) |
Učenici su se kroz ova dva dana bavili i važnim temama kao što su štednja energije, korištenje obnovljivih izvora energije i utjecaj korištenja energije na okoliš. Kroz diskusije i razmjenu ideja, učenici su razvili svijest o odgovornom korištenju energije i o potrebi za očuvanjem resursa.
Znanstveni blockbuster bio je izvrsna prilika za učenike da nauče o energiji na zabavan i interaktivan način. Aktivnosti su doprinijele razvoju njihovog znanja, vještina i kritičkog razmišljanja, a ujedno ih je potaknuo na odgovorno razmišljanje o ulozi energije u našem životu i o važnosti očuvanja okoliša.
Neki od vrhunaca projekta bili su:
"Znanstveni blockbuster" bio je izvrsna prilika za učenike da se zabave i istovremeno prošire svoje znanje o energiji. Aktivnosti su im dale praktično iskustvo, razvile kritičko razmišljanje i potaknule ih na odgovorno razmišljanje o ulozi energije u našem svijetu. Zahvaljujemo se svima koji su sudjelovali u ovom uspješnom projektu! Fotografije možete pogledati u priloženoj fotogaleriji.
OŠ "VLADIMIR GORTAN"
Prilaz Vladimira Gortana 2
51 000 RIJEKA
tel. / fax: 051 / 218 749
e-mail: ured@os-vgortan-ri.skole.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |