Svečano primanje za najuspješnije učenike i mentore iz područja sporta i tehničke kulture
Dana 10. studenog 2015. godine održano je svečano primanje za nagrađene učenike i mentore koji su prošle školske godine postigli iznimne rezultate na natjecanjima i smotrama na državnoj i međunarodnoj razini iz područja sporta i tehničke kulture. Primanju je prisustvovala i naša učenica Marie Kinkela (8.a) sa svojim mentorom.
Zajednička fotografija nagrađenih (kliknuti na fotografiju za uvećanje) |
U utorak, 10. studenog 2015. godine, u prostoru Zajednice Talijana Rijeka, održana je svečana podjela priznanja učenicima i njihovim mentorima za posebna postignuća na državnim i međunarodnim natjecanjima, susretima i smotrama u školskoj godini 2014./2015. iz područja sporta i tehničke kulture.
Učenike i njihove mentore primili su gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, njegov zamjenik Marko Filipović te pročelnik Odjela za sport i tehničku kulturu Grada Rijeke Igor Načinović.
Marie s gradonačelnikom Obersnelom (lijevo) te sa svojim mentorom Venelinom Mehićem (desno) (kliknuti na fotografiju za uvećanje) |
Natjecanja se održavaju svake školske godine, a započinju sudjelovanjem učenika na županijskoj, a zatim na državnoj ili međunarodnoj razini.
Naša učenica 8.a razreda Marie Kinkela je u školskoj 2014./2015. godini na 57. državnom natjecanju mladih tehničara osvojila 2. mjesto u kategoriji FOTOGRAFIJA te zaslužila vrijedno priznanje Odjela gradske uprave za sport i tehničku kulturu.
Kratke izjave naše Marie i njezinog mentora prenijela je i Radio Rijeka u svojoj emisiji Danas aktualno koje su dostupne za preslušavanje na njihovoj web-stranici. (link; prilog od 8:53 do 9:59)
OŠ "VLADIMIR GORTAN"
Prilaz Vladimira Gortana 2
51 000 RIJEKA
tel. / fax: 051 / 218 749
e-mail: ured@os-vgortan-ri.skole.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |