Obilježavanje Međunarodnog dana sjećanja na žrtve holokausta i sprječavanja zločina protiv čovječnosti
Već tradicionalno, naša Škola je u suradnji s Memorijalnim centrom "Lipa pamti" obilježila 27. siječnja - Međunarodni dan sjećanja na žrtve holokausta i sprječavanja zločina protiv čovječnosti.
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana sjećanja na žrtve holokausta i sprječavanja zločina protiv čovječnosti, 27. siječnja, Osnovna škola "Vladimir Gortan", već sedmu godinu za redom, u suradnji s Memorijalnim centrom "Lipa pamti" priređuje prigodan edukativni program. U predpandemijska vremena naši učenici posjećivali su na terenskoj nastavi Lipu, kao što je i Memorijalni centar gostovao u prostorima naše Škole. U uvjetima koje onemogućavaju takve oblike posjeta, ove godine, u suradnji s muzejem, u holu Škole, postavljena je izložba o stradanju mjesta Lipa. U njenom postavljanju pomogle su izrađivanjem prigodnih natpisa učenice 7. b razreda Vita Lesica i Petra Šurdonja.
Sljedećih tjedana učenici 8. razreda družit će se digitalnim putem s Memorijalnim centrom prigodnom "virtualnom terenskom nastavom" na kojoj će se upoznati sa stradanjem Lipe. Cilj ovakvih suradnji je ukazati mladim generacijama na pogubne posljedice izostanka razumijevanja, tolerancije i humanosti te naglasili kako stradanja, poput onog u Lipi, nikada ne smiju postati stvar prošlosti jer nose dragocjen potencijal podučavanja o budućnosti.
Naša je Škola je odmah po njegovom otvaranju prepoznala obrazovnu ulogu Memorijalnog centra "Lipa pamti" u podučavanju predmeta povijest te se svake godine aktivno uključuje u edukativne programe Memorijalnog centra.
Zahvaljujemo muzeju na suradnji!
OŠ "VLADIMIR GORTAN"
Prilaz Vladimira Gortana 2
51 000 RIJEKA
tel. / fax: 051 / 218 749
e-mail: ured@os-vgortan-ri.skole.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |